Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul Phonus SRL.
Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin reparare,inlocuire sau stornare.
Garantia este solutionata in maxim 20 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele vor fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.